nauczycielbadacz

nauczanie

Nauczanie: czy niektórzy stają się nauczycielami, aby poczuć wyższość dla innych?

Mówi się, że wszyscy na tej planecie nauczyciele z jednej strony i uczennicy z drugiej strony. W oparciu o to jest procesem dwukierunkowym, a jeśli nie ma takich oczekiwań, prawdopodobnie są one niezrównoważone.

W tym przypadku można by uwierzyć, że inni są tutaj, aby uczyć się od nich lub mogą uwierzyć, że nie mają nic do zaoferowania światu. Dlatego też można było postrzegać siebie jako ponad ich bliźnimi ludźmi lub zobaczyć, że jest pod nimi.

Bilansowy

Ideałem będzie posiadanie zrównoważonej perspektywy, ponieważ pozwoli to im na tym samym poziomie. Teraz nie znaczy to, że ktoś się czegoś dowie od kogoś innego, a potem nauczy się czegoś od nich, ponieważ nie jest to czarno-białe.

Prawdopodobnie sprowadza się do tego, że w ciągu ich życia, będą pobierać informacje od innych, a inni ludzie będą mieli do nich informacje. Czasami można sobie wyobrazić, że czegoś się uczą, a inni nie mogą.

W obliczu Rzeczywistości

Ale niezależnie od tego, jak często uczy się czegoś od innych; Nie będą działać tak, jakby mieli więcej do dawania niż inni. I mając to spojrzenie, jest szansa, że ​​będzie im dużo łatwiej rosnąć i rozwijać.

Nie wygrało to bez względu na to, jaki jest ich zawód, ponieważ ich umysł będzie otwarty, tak mówić. Nie znaczy to, że inni ludzie zawsze to zauważą, a to dlatego, że mogą utrzymać określone miejsce w społeczeństwie.

Z zewnątrz

Na przykład można być nauczycielem, a wtedy może być wiele osób, które uważają, że mają wszystkie odpowiedzi. W ich oczach inni uczą się od nich, a nie na odwrót.

Jeśli chodzi o to, o czym się dowiadują ludzie, to może mieć głębokie zrozumienie; Ale to nie oznacza, że ​​wiedzą wszystko. Więc wskutek złapania w to, co wiadomo, może to powstrzymać ich przed dostrzeganiem, że są tylko ludzkie.

Naturalny

Jednym ze sposobów na to byłoby powiedzenie, że jest to po prostu część bycia człowiekiem. Kiedy ktoś podziwia innych, mogą położyć się na stojaku, a potem z upływem czasu; Mogą stopniowo dojść do wniosku, że nie wiedzą wszystko.

To może się zdarzyć, gdy ktoś nie rozwinął pewnych części siebie; Części samych siebie, które czekają na rozwinięcie, są skierowane do nauczyciela (lub dla każdego innego). Kiedy ktoś wraca na ziemię, zdaje sobie sprawę z tego, co się zdarzyło, albo mogą się zdarzyć, zdradzeni i skierować ich ból na zewnątrz.

Część życia

Jednak niezależnie od tego, jak bardzo wie, będą wiedzieć, jak ważne jest, aby stopy stały na podłodze. Nauka będzie podobna do jedzenia, tak samo jak będzie to coś, co ma miejsce każdego dnia.

A dzięki znajdowaniu się w miejscu, w którym wiedzą, że mają coś do zaoferowania światu, może mieć pozytywny wpływ na to, jak się czują. Gdyby ktoś wierzył, że nie ma nic do zaoferowania, może tak nie jest.

Jedna opcja

Jednym ze sposobów na to byłoby powiedzenie, że nikt się nie ocenia, a to powoduje, że mają niedokładne spojrzenie. To nie tylko powstrzymuje ich przed funkcjonalnym pomysłem samych siebie; Powoduje to również, że mają dysfunkcyjny pogląd na innych.

To pokazuje, że ktoś nie opiera się temu, co ma miejsce wewnątrz nich i że określa ich życie. Jedną z opcji byłoby, aby dotarli do wsparcia i otrzymali wsparcie, stopniowo zdają sobie sprawę, że to, co ma miejsce wewnątrz nich, nie odzwierciedla ich prawdziwej natury.

Wynik

Po tym wydarzy się widać, że mają coś do zaoferowania światu, co może oznaczać, że zostają nauczycielem. Można na przykład uczyć w szkole lub na uczelni, albo nauczyć poprzez rozmowy lub prowadzenie zajęć, na przykład,

To pokazuje, że można wziąć bardziej tradycyjną ścieżkę lub mogą wyryć własne ścieżki. Powiedziawszy to, można nie chcieć zostać nauczycielem i wolą dzielić to, co wiedzą inaczej.

Kolejna trasa

W tym samym czasie, mimo że nie warto oceniać samych siebie, to nie oznacza, że ​​nie są odporne na to, jak się czują. Gdyby tak się stało, można by iść na drugą skrajność i czuć się tak, jakby mieli coś do zaoferowania niż ktokolwiek inny.

Aukcje internetowe dla Twojej strony!

Poprzez to spojrzenie można skończyć nauczanie, a to może być postrzegane jako droga dla nich, aby uzyskać uznanie zasługują. W takim środowisku, inni mogą się do nich zwracać i można wierzyć, że inni powinni reagować na nie.

Nauczanie

Z jednej strony może to oznaczać, że skończą pracę w szkole lub na uczelni, az drugiej strony mogą to oznaczać, że prowadzą warsztaty lub nauczą się indywidualnie. W rzeczywistości można skończyć robić kilka rzeczy i to pozwoli im otrzymywać stały przepływ sprawdzania poprawności.

Większość ludzi, z którymi się spotykają, będzie ich uczniami, co sprawi, że będą oni w stanie władzy. Ale nawet wtedy, gdy spędzają czas ze swoimi przyjaciółmi lub rodziną, na przykład mogli nadal działać jak nauczyciel.

Toksyczny wstyd

Kiedy ktoś przeżywa życie w ten sposób, może to być oznaką, że nie mają kontaktu z ich zdrowym wstydem. Toksyczny wstyd, który jest w nich, definiuje ich życie i dopóki się to nie zmieni, nie będzie im możliwe, aby uświadomić sobie, że nie są lepsi ani gorsze niż ktokolwiek inny.

To, co może pokazać, to, że był czas, w którym doświadczali jakieś nadużycia i / lub zaniedbania. Te doświadczenia sprawiły, że poczuli się bezużyteczni i aby uniknąć uczucia w ten sposób, skończyli się na rozwoju fałszywego ja.

Świadomość

Gdybyśmy mieli do czynienia z tym, co dzieje się wewnątrz nich, niekoniecznie oznacza to, że nie będą już uczyć; Co może znaczyć to, że nie będą już postrzegać siebie samych, a ich osobiste relacje mogłyby się zmienić. Więc zamiast spędzać czas z ludźmi podobnymi do swoich dzieci, wolą spędzać czas z ludźmi, którzy są na tym samym poziomie, tak mówić.

Jednym ze sposobów ich podjęcia będzie współpraca z terapeutą i / lub grupą wsparcia.